3 Kasım 2012 Cumartesi

Veliler İçin Kitap Önerileri


Elma Yayınevi’nden çıkan kitaplar ile ilgili blogumuzda paylaşımlarda bulunduk. Elma Yayınevi’nden çıkan kitapları incelemeye devam edeceğiz. Bu yazımızda velilerin okuması gereken kitapları inceleyeceğiz. Anne ve babaların okuması gereken kitaplara yazımızda yer vereceğiz. 

Velilerin okuyabileceği kitapları sıralayacak olursak; 

  • Çocuğumla Doğadayız - Çocuğumun Zekâ Alanlarını Geliştiriyorum; Anne-baba olarak çocuğunuzla açık havaya çıkmak istiyor ama nereye gideceğinizi, nereden başlayacağınızı ve ne yapacağınızı bilemiyorsanız, Çocuğumla Doğadayız, size nereden başlayacağınız ve neler yapabileceğiniz konusunda rehber olacak. 
Yazarı: Nuran KANSU 
Sayfa sayısı: 88 


Çocuğumla Doğadayız - Çocuğumun Zeka Alanlarını Geliştiriyorum - Nuran Kansu

  • Çocukları Anlama Kılavuzu - Yaşanmış Örnekler Etkili Yaklaşımlar; Çocukları Anlama Kılavuzu, yalnızca anne-babalar için değil, bebeklikten ergenlik dönemine kadar çocuklarla iletişim içinde olan, bir çocuğun gelişim serüvenini merak eden herkes için bir rehber niteliği taşıyor. Öğretmenlerin de mutlaka okuması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum. 
Yazarı: Uzm. Psk. Özgün KIZILDAĞ 
Sayfa sayısı: 248 

Çocukları Anlama Kılavuzu - Yaşanmış Örnekler Etkili Yaklaşımlar - Uzm. Psk. Özgün Kızıldağ

  • Sınava Gittim Geleceğim; Sınavlara hazırlanan her yaştan öğrenciye, sınava hazırlanan öğrencilerin velilerine ve öğretmenlere yol gösteren bir rehber. Kitabın tüm geliri lösemi hastası çocuklara bağışlanmaktadır. 
Yazarı: Z. Polat KOYUNCU 
Sayfa sayısı: 96 

Sınava Gittim Geleceğim - Z. Polat Koyuncu

  • Yabancı Dil Nasıl Öğrenilmez?; Dil öğrenmeye çalışan öğrencilerin, velilerin ve öğretmenlerin okuması gereken kitap. 
Yazarı: Ali IŞIK 
Sayfa sayısı: 136 

Yabancı Dil Nasıl Öğrenilmez? - Ali Işık

  • Beni Heyecanlandırıyorsun SBS; Sınava hazırlanan öğrencilere, anne baba ve öğretmenlere yol gösteren bir rehber. 
Yazarı: Bora Serhat ÇELİK 
Sayfa sayısı: 160 

Beni Heyecanlandırıyorsun SBS - Bora Serhat Çelik

Veliler için önerdiğim kitapları umarım beğenirsiniz. 

Her şey gönlünüzce olsun :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder