22 Eylül 2012 Cumartesi

Ahmet Şerif İzgören Kitapları

Blogumuzu takip edenler tam bir Ahmet Şerif İZGÖREN hayranı olduğumu anlamışlardır. Yazarın severek okuduğum pek çok kitabının tanıtımına blogumuzda yer vermiştik. Bu yazımızda ise Ahmet Şerif İzgören tarafından yazılan kitapların bir listesini sizlerle paylaşmak istiyorum. 

Ahmet Şerif İzgören Kitapları


Kişisel Gelişim Serisi kitaplarını sıralayacak olursak; 

  • Şu Hortumlu Dünyada Fil Yalnız Bir Hayvandır; Yazar hayatın öğrettiklerini 23 bölüme ayırarak okurlarına anlatmış. Yazarın bu kitabını severek okumuş ve sizlerle paylaşmıştım. Bu kitapla ilgili yazımıza buradan ulaşabilirsiniz. 
  • Avcunuzdaki Kelebek; Yazarın Gelecek Hayalleri, Hayat Amacı ve Değerler üzerine yazdığı kişisel gelişim kitabı mutlaka okunmalı diye düşünüyorum. Öğretmen olarak 8. sınıf öğrencilerinin mutlaka okuması gerekiyor diye düşünerek öğrencilerime de öneriyorum. Okuyup düşüncelerimi sizlerle paylaştığım yazıma buradan ulaşabilirsiniz. 
  • Süpermen ve Uğur Böceği; Sahte Kahramanların prim yaptığı bir çağda yaşarken böyle bir kitapla ve böyle insanlarla tanışmış olmaktan mutluyum. Kitabı okuduğum zaman da sizlerle duygularımı paylaşmıştım. Yazıma buradan ulaşabilirsiniz. Bu kitabı ilköğretim öğrencilerine tavsiye edebilirim. 
  • Hıdır Kişisel Gelişiyor
  • Süpermen Türk Olsaydı Pelerinini Annesi Bağlardı 

Süpermen Türk Olsaydı Pelerinini Annesi Bağlardı

Yazarın Kişisel Gelişim alanında yazdığı kitapları severek okuyorum. Listenin sonundaki iki kitabı henüz okuyamadım. Alınacak kitaplar listemin ilk sıralarında bulunan bu kitapları en kısa zamanda alıp, okuyup düşüncelerimi sizlerle paylaşacağım. 

İş ve Yönetim Serisi kitaplarını sıralayacak olursak; 

  • Dikkat Vücudunuz Konuşuyor 
  • İş Yaşamında 100 Kanguru 
  • Geleceğinin Organizasyonunu Yaratmak 
  • Eşikaltı Büyücüleri 
  • Moks 
  • Eyvah İş Görüşmesi; Ahmet Şerif İzgören’in yeni basılan bir kitabı. Henüz okuma fırsatı bulamadım ama başarılı bir iş görüşmesi için rehber niteliğinde bir kitap sanırım. 

Eyvah İş Görüşmesi

İş ve yönetim serisi kişisel gelişim kadar dikkatimi çeken bir konu olmadığı için bu seriden şu ana kadar Dikkat Vücudunuz Konuşuyor adlı kitabı hariç diğerlerini okumadım. Beden Dili ile ilgili okuduğum pek çok kitabın içinde en çok sevdiğim kitabın bu kitap olduğunu belirtmek isterim. Beden dili ile ilgili okuduğum kitapları sizlerle paylaştığım yazıma buradan ulaşabilirsiniz. 

İş ve yönetim konusu eşimin dikkatini çektiği için Moks adlı kitap dışındaki bu serideki tüm kitaplarını satın aldık. Okuduğumuzda sizlerle düşüncelerimizi paylaşacağız. Moks adlı kitabı da en kısa zamanda satın alıp kitaplığımıza ve okuyacağımız kitaplar listesine ekleyeceğiz. 

Çocuk kitaplarına göz atacak olursak; 

  • Küçük Beyaz Uğur Böceği; öğrencilerime hediye ettiğim ve hediye etmeden önce okuyup çok sevdiğim bir kitap. Okuduğum zaman sizlerle paylaştığım yazıma buradan ulaşabilirsiniz. İlkokul 3. ve 4. sınıf öğrencilerine önerdiğim bir kitap. 
  • Kara Oklar Çetesi; öğrencilerime hediye etmek için aldığım ve hediye etmeden önce okuduğum bir diğer kitap. Bu kitap ile ilgili düşüncelerimi paylaştığım yazıma buradan ulaşabilirsiniz. İlkokul 4. sınıf ve Ortaokul 5. sınıf öğrencilerine tavsiye edebileceğim bir kitap. 

Kara Oklar Çetesi, Küçük Beyaz Uğur Böceği

İzgören Yayınları tarafından çıkan kitaplarına göz atacak olursak; 

  • Uçan Halı Babam; çok merak ettiğim bir kitabı henüz satın alma fırsatı bulamadım. En kısa zamanda satın alıp düşüncelerimi sizlerle paylaşacağım. 
  • Bir Türk Zabitinin Anıları; en kısa zamanda satın alıp okumam gerekiyor diye düşünüyorum. 
  • Sarı Siyah; Ahmet Nacar ile birlikte yazdıkları bir kitap. Henüz okuyamadığım için düşüncelerimi sizlerle paylaşamıyorum. 
  • 40’ının da Kulpu Kırık 40 Türk; severek okuduğum eğlenceli bir kitap. Eğlenceli bir yazı ile de düşüncelerimi sizlerle paylaşmıştım. Yazıma buradan ulaşabilirsiniz. 

Bir Türk Zabitinin Anıları

Ahmet Şerif İzgören’in tüm kitaplarını bir yazıda toplamak ve sizlerle paylaşmak istedim. Okuduğum kitaplarla ilgili düşüncelerimi paylaştığım yazılarıma da link vererek ulaşmanızı kolaylaştırmak istedim. Henüz okumadığım kitaplarını okuduğum zaman sizlerle paylaşacağım ve bu yazıyı da güncelleyeceğim. Düşüncelerini bizlerle paylaşırsanız mutlu olurum. Her şey gönlünüzce olsun :)

1 yorum:

  1. Çok özgün bir içerik oldu. Aynı zamanda çok yararlı bir içerik olduğunu düşünüyorum. Severek okuduğumuz Ahmet Şerif İzgören'in kitaplarını bir yazıda toplamak güzel bir fikir.

    Benim de bu listede henüz okuyamadığım kitapları mevcut. Ancak okuma listemin en üst sıralarındalar.

    Yazı için teşekküler...

    YanıtlaSil