11 Mayıs 2012 Cuma

Aniden Shakespeare

Pegasus Yayınevi'nden çıkan David Safier’in “Aniden Shakespeare” adlı kitabı şimdiye kadar sizinle paylaştığım kitaplardan çok farklı.

Kitabın arkasını okuyup konusu ilginç olduğu için almıştım. Kitapta bir kadın ve bir erkek aynı bedeni paylaşıyorlar. Gerçekten ilginç değil mi?

Aşk acısı çekmekte olan Rosa hipnoz seansı sırasında geçmiş hayatına yolculuk yapar ve kendini William Shakespeare’nın bedeninde bulur. Durumu anlaması biraz zaman alır. 1594 yılında bir erkeğin bedenindedir. Hiç kolay değil Rosa için bu durum. Peki ya William Shakespeare için kolay mı? Bedenine bir kadının ruhu girmiştir. Ve o ruh ile bedenini paylaşmak zorundadır. İkisi içinde zor olan bu durumdan kurtulmak için Rosa’nın gerçek aşkın ne olduğunu öğrenmesi gerekmektedir.


Eğlenceli zaman geçirmek için okunabilecek basit bir kitap. Ben çok kısa zamanda okudum fakat çok sevmedim. Güzel bir konu fakat basit işlenmiş diye düşünüyorum. Cinsel bazı cümlelere yer verilmeseydi çok rahat ilköğretim öğrencilerime önerebileceğim bir kitap olabilirdi. Eğer kafanızı biraz dağıtmak istiyorsanız kolay okuyabileceğiniz bir kitap. Kendinizi çok yormadan okuyup eğlenebilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder